.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه تغییر فرمانداران مازندران ؛
رسولي سرپرست فرماندار ویژه آمل شد
شمال نیوز: در فرآیند انتخاب فرماندار آمل بواسطه پیشنهاد های مختلف از سوی ستاد روحانی در آمل، نیروهای اصلاح طلب و نماینده مردم آمل در مجلس، در نهایت گزینه پیشنهادی یوسفیان ...

شمال نیوز: طي حکمي از سوي ربيع فلاح استاندار مازندران سيد جعفر رسولي به عنوان سرپرست فرمانداري ويژه شهرستان آمل منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز، مراسم معارفه روز يکشنبه ساعت 9 صبح در تالار اجتماعات شهداي ششم بهمن فرمانداري شهرستان آمل و با حضور علیرضا یونسی معاونت سياسي وامنيتي استانداري مازندران برگزارخواهد شد.

 

سيد جعفر رسولي از آزادگان جنگ تحمیلی و معاون فعلی فرماندار آمل بوده و دارای گرایش سیاسی اصولگرا می باشد.

 

خاطر نشان می شود: در فرآیند انتخاب فرماندار آمل بواسطه پیشنهاد های مختلف از سوی ستاد روحانی در آمل، نیروهای اصلاح طلب و نماینده مردم آمل در مجلس، در نهایت گزینه پیشنهادی یوسفیان ملا بعنوان سرپرست فرمانداری مورد تائید استاندار قرار گرفت.

 

شعبان علي واحدي مدير كل دفتر بازرسي استانداري، مرداد ماه امسال با حکم سید علی اکبر اهایی با حفظ سمت بعنوان سرپرست فرمانداری آمل منصوب شده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آذر 1392
بابا رزومه این بنده خدارا بگید چرا عصبی میکنید مخاطب را -جمع کنید بابا با این اطلاع رسانی -
نا شناس 24 آذر 1392
اقاي رسولي ازنيروهايي است كه در خانواده وزارت كشور رشد كرده واز كارشناسي شروع كرده وبكي يكي پلكان ترقي را طي كرده وبه اينجا رسيده وبسيار كاركشته هم ميباشد . براي اين برادر عزيز ارزوي توفيق وموقيت ارزو مي كنيم.
نا شناس 24 آذر 1392
بابا جمع كنيد بريد ديگه عرضه نداريد دوستان اصلاح طلب را بياريد بهترين رزومه اينها 8 سال بود ديگه بسه آقا باز بازگشت به عقب
عباد 24 آذر 1392
آقایان استانداری آقای یونسی پس دارید چکار میکنید به وا... ظلم می کنید در حق طرفداران روحانی .
آقای یونسی از شما انتظار نداشتیم .
اقای یونسی دیگه نا امید شدیم ازت . اگه میخای بگی این یوسفیان این نمی دونم دامادی اون نمی دونم مقیمی هست پس برادر من اصلاح طلبان کجا جا دارن خودتان پست گرفتید تمام شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 24 آذر 1392
چشم همه اصلاح طلب ها روشن.
در 8سال دولت دکتر احمدی نژاد یک اطلاح طلب را پست ندادن ولی در دولت اقای دکتر روحانی وزن اصولگراها خیلی خیلی خیلی بیشتر از اطلاح طلب هاست.
احمدی نژاد دمت گرم،هرکجا حرف زدی عمل کردی(بدور از درست یا غلط بودن حرفش)
این بود امیدی که این دولت به8سال خانه نشینان دولت قبلی داده بود؟
همه هان داریم بازی میخوریم....
علي از ساري 24 آذر 1392
از كوزه همان برون تراود كه در اوست از ربيع فلاح كه از نيروهاي اصولگراست انتخابش هم اينچنيني است در ضمن آقاي يوسفيان ملا هم براي انتخابات مجلس به يك فرماندار همسو نياز داشت كه به خواسته اش رسيد و بدبخت مردمي كه با شركت در انتخابات رياست جمهوري و راي به تفكري غير از تفكر آقاي يوسفيان ملا خواستار تغيير بودند كه متاسفانه به چيزي جز همان كه بود نرسيدند .انشا ءالله جواب آقايان را در انتخابات مجلس خواهيم داد.
محمد 24 آذر 1392
خدمت همه دوستان خوش فکر و خوش خیال اصلاح طلب تبریک عرض می نمایم . الحمدالله مشکل مردم آمل با تدبیر! نماینده دولت تدبیر و امید به شکل مدبرانه حل شد! حالا استاندار محترم می توانند به مشکلات سایر شهرها بپردازند!!!
نا شناس 24 آذر 1392
بازم يه مدير احمدي نژادي پست گرفت.نمرديمو فهميديم اعتدال معنيش چيه!!!!
كجايي آقاي رئيس جمهور؟؟؟
احمدي نژاد يادت بخير
اکبر 24 آذر 1392
ضعف استاندار نتونست گزینه اعتدالگرا رو بزاره و باز هم شاهد مدیریت احمدی نژادی ها در شهر آمل هستیم خدا به خیر کنه
املی 24 آذر 1392
پس ما برای چی به روحانی رای دادیم دولت تدبیر و امید که نتونه نماینده عالی دولت در شهرستان رو از خودش بزاره و معاون 8 سال گذشته و تندروی افراطی فرماندار میشه تا انتخاباتی سالم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!برگذار کنند!!!!!!!!!
جواد عسگری 24 آذر 1392
شه دل درد ره کره بوویم تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مراد 24 آذر 1392
پس رای مردم که تغیر بود چه شده !!!!!!!
این اقایان هشت سال خودشان سرگرم توریع سیب زمینی و چایی بودن ایا الان میتوانند با تدبیر کار کنند .
آیت 24 آذر 1392
آزادگان درسخت ترین شرایط توانستنددراردوگاههای عراق باعزت وافتخارزندگی کنندوآموختندکه فقط برای خداکارکنند.باشناختی که ازآقای رسولی دارم مطمئنم برای رضای خدابه مردم خدمت میکندواین توان رادارد،مهم نیست اصولگراباشدیااصلاح طلب باشد
نا شناس 24 آذر 1392
متاسفم برای مردم آمل که هنوز باید مدیران دولت قبل براشون تصمیم بگیرند.
121 24 آذر 1392
آقای رسولی آزاده ای است که اصول گرای پیرو خط رهبری است نه اصولگرای پیرو احمدی نژاد !!
نا شناس 23 آذر 1392
اقاي استاندار ترسيدي يوسفيان ملا بيشتر درمجلس برعليه شما صبحت كنه وتسليم خواستهاي اونشدي
نا شناس 23 آذر 1392
درود بر ربیع فلاح که با رای اصلاح طلبان حاکم شد .....ظاهرا باید اصلاح طلبان امل فقط رای بدهند و اصولگرایان مسئولیت بگیرند از ربیع فلاح جز این انتظار نبود مبارک است آقای روحانی
علی 24 آذر 1392
آقای رسولی مبارک.انشاء ا.. در تمام امور موفق باشید.قدیری
ناشناس 24 آذر 1392
آقای آ... چرا ساکت نشستید؟ مگه چقدر به شما پول یا قول دادند؟
نا شناس 24 آذر 1392
شما مسئولید و در قیامت هم که شده باید پاسخگو باشید. آقای یونسی، آقای حسن نژاد شما را به خدا پاسدار آرای دکتر روحانی در استان باشید
سید 25 آذر 1392
باز هم بابلیها یک گل به املی ها زندند زنده باد بابل.
اعضاستاددکترروحانی درامل 25 آذر 1392
انتخاب سربرستی فرمانداری امل مبارک باشد براستاندارمازندران فلاح ویونسی و اين انتخاب ازسوي فلاح ومعاونش یونسی موردتاییدقرارگرفته وازسوی انان نمره قبولی دریافت نموده است تارضایت خاطرنماینده امل یوسفیان ملارافراهم نمایند تادراینده هیچگونه افشاگری علیه انان نکند
شاهدان حاشیه جلسه معارفه ی سرپرستی فرمانداری آمل 25 آذر 1392
در معارفه ی سرپرستی فرمانداری آمل زمانیکه حاج حسن جاویدانی مسٌول ستاد دکتر روحانی در شهرستان آمل وارد جلسه شد تمام نگاه ها به او معطوف شد از رنگ و رخسار این جانباز دفاع مقدس که به شدت عصبانی بوده ،در پایان جلسه به طرف مسٌئولین رفته و اعتراض شدیدالحن خویش را ار این انتصاب و بی تدبیری مسٌولان استان اعلام کرده که حاضران در جلسه را متوجه این مشاجره لفظی نموده بود عنوان نمود چه کسی باید پاسخگوی 134هزار رای در شهرستان آمل باشد مسئوٌلین دولت احمدی نژاد یا دکتر روحانی؟ خدا عاقبت مردم آمل را ختم بخیر کند.
یکی از حضارین آملی در جلسه 25 آذر 1392
بخدا خجالت کشیده ایم در زمان معارفه.چون آمل شهر علم و دانش و مردان بزرگ همانند علامه حسن زاده مفسر قرآن کریم جوادی آملی و برادران لاریجانی در دو قوَی مهم کشور و آملی ها استحقاق یک فرماندار بی سواد را نداشتند زمانیکه نوبت به رسولی جهت خیر مقدم گویی به مهمانان رسید از جیب خود نوشته ای که از قبل برایش دیکته شده بود درآورده و از روی آن میخوانده ...استاندار ، مسوٌل سیاسی امنیتی استان آقای یونسی بجای خجالت با دادن نمره ی قبولی و با به به و چه چه گفتن به رسولی انتصاب او را تبریک گفت اگر او در یک جلسه بزرگتر شرکت کند آیا می تواند از حقوق مردم آمل دفاع کند یا نیاز به یک مشاور سخنور داردآقای یونسی آیا بهتر نبود از او یک امتحان املای فارسی بعمل می آمد سپس حکم انتصاب برای او زده می شد مگر این گزینه چه برتری با سه گزینه ی ستاد تدبیر و امید آمل داشته؟
یوسفی 25 آذر 1392
اگر کار بلد نیست واصلاح طلب نیست لااقل استاد بیان است در معارفه می بودید و می دیدید چگونه واحدی را کیش مات کرد.
نا شناس 26 آذر 1392
یعنی در آمل آدم باسوادتر و مومن تر از این آقا وجود نداشت؟ جای بس تاسف برای کسی که این حکم را امضاء کرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.